طراحی سایت ارزان قیمت
نوشته شده توسط : ساحل

حتما شما نیز در موعد جستجو برای طراحی سایت ارزان بها خود در وب سایت های مختلف با تعرفه ها و قیمت های متفاوتی رو به رو شده اید. اصولا در موعد طراحی سایت، قیمت گذاری می تواند بسته به سه انگیزه اصلی تغییر کرده و متفاوت باشد. این دلایل را می توان توان و سرعت سرور، نوع گرافیک یا برنامه نویسی و طراحی سایت اختصاصی در عقیده گرفت.

نوع گرافیک یا برنامه نویسی
به طور معمول سایت های ارزان بها از قبل طراحی شده می باشند، این امر بدین معنا است که طراحان سایت برنامه نویسی و طراحی های از پیش انجام شده ای را برای مشتریان در عقیده گرفته اند و همان سایت را برای مشتریان خویش کپی کرده و تاسیس می نمایند. طراحی این سایت ها به زمان زیادی دربایستن ندارد و فقط پس از برپایی ساخت سایت ارزان نمونۀ اولیه می توان با برپایی تغییرات جزئی آن ها به مشتری ارائه داد، اما مشکلی که این طریق به همراه دارد این است که وجود سایت های بیشمار و یک شکل علاوه بر اینکه تغییری در روند کسب و کار شخص برپایی نمی کند بلکه مایه بروز مشکلاتی نظیر از دست دادن مشتری و … نیز می شود.

اما نگران نباشید نیازی به پرداخت مبلغ هنگفت برای ایجاد تارنما با طراحی دلخواه خود ندارید. سایت سازی برای طراحی سایت شما موارد اخص ای را در نظر دارد.

قدرت و سرعت سرور
میزان قدرت،سرعت و حجم سرور باره بهره‌گیری بنا به گونه سایتی که هدف طراحی آن را دارید متفاوت هستش برای نمونه برخی از سایت ها نظیر سایت های فروشگاهی و خبری به دلیل داشتن حجم فوقانی از محصولات و اطلاعات دربایستن به فضایی بیش تری نسبت به سایر سایت ها نظیر شرکتی یا شخصی دارند که فقط به معرفی خدمتان و یا رزومه و موارد دیگر می پردازند. بعضی از شرکت های طراحی سایت برای تفریق خرج ها به جای برگزیدن هاست مناسب از پهنای باند زیر تر و یا هاست های اشتراکی استفاده می کنند که اینکار بر روی سرعت و ماندگاری سایت زیاد تاثیر گذار است.

ساخت سایت ارزان بها بدست سایت سازی
سایت سازی با در نظر اخذ نکات حرفه ای در مقوله طراحی سایت و در ضمن در عقیده اخذ سادگی، کاربرد پذیری، سئو، امنیت، سرعت، پیمانه پذیری و دیگر موارد پر اهمیت در وب سایت های ارزان قیمت ، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در گزین کردن مدیران این سایت ها پیمان دهد.

۳. طراحی سایت اختصاصی:
همانطور که قبل تر ذکر نمودیم یکی سایر از عواملی که بر قیمت گذاری و هزینه های سایت دخیل است طراحی سایت اختصاصی می باشد. بدون شک طراحی سایت اختصاصی، سایت شما را به متمایزترین سایت در سطح اینترنت تبدیل می نماید، همانطور که می دانید اکثر سایت های شناخته شده به دلیل داشتن امکانات و ویژگی های گوناگون حائز سایت اختصاصی خود می باشند و عمدتاً با آن شناخته می شوند. طراحان و کارآزمودگان ما قادرند سایت درخواستی شما را با بهترین و جدیدترین تکتیک های روز ایجاد کنند و مایه شناخته شدن شما در پهنه باره نظرتان شوند.

طراحی سایت ارزان قیمت مناسبِ کسب وکارتان را باحداقل هزینه شروع کنید.طراحی سایت حرفه ای وپربازدید درآمد شمارا افزایش میدهد؛ هزینه هاست ودامنه باماست. نگریستن قیمت

مطمئنا سایت سازی در هر موعد و شرایطی پیش از اتمام مراحل طراحی و سفارش لغایت بعد از پیاده سازی وب سایت در کنار شما می باشد و این نوید را می دهیم تا بهترین شرایط را برای جذب و جلب بازدید کننده برای شما فراهم آوریم.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: